От известно време забелязвам че едно от стъпковите моторчета на климатроника работи доста повече от нормалното(според мен де) т.е. след като съм си нагласил температурата от 1-та врътка след малко започва да се чува едно "дзът-дзът" пауза от 2-3 секунди и отново "дзът-дзът" .Това не е в автоматичен режим.Вероятно след като достигне зададената температура ст.моторче се опитва да затвори някоя клапа и ... 1вариант е да разпознава че не е в авто-режим и да продължи да раборти по зададените параметри, а 2вариант е да има проблем с някоя клапа или исключвател на въпросното моторче.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем.По принцип не се чува без да се заслушаш и не е дразнещо, но искам всичко да си ми е наред
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем със стъпкови моторчета на климатроника
Collapse
X
-
Според мен темата не е коректно визуализирана. Това въпрос ли е или констатация?
А от описанието, доколкото можах да разбера, мисля че нямаш проблем с моторчетата, за това е електрониката, за да може динамично да поддържа или променя температурата и дебита на циркулирания въздух, а също така и посоката му в купето...
Music at "Max" and drive safely
-
абе то това ми е идеята, да разбера при другите колеги как е работата, дали и при тях се чуват подобно звуци , дали е нормално това и т.н.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеабе то това ми е идеята, да разбера при другите колеги как е работата, дали и при тях се чуват подобно звуци , дали е нормално това и т.н.
Comment
-
абе то това ясно че се чуват, ама след като достигне зададената температура през 2-3 секунди (макс 5сек) незнам дали е нормално товаAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
1-во : нагласям температурата от 1-та врътка
2-ро: нагласям на ауто-режим и се чака докато не достигне зададените градуси (може да отнеме доста време,особено сутрин,не е нуждо да казвам защо)
3-то: изключвам режим ауто, врътката се поставя в
положение-0 ( и в положение 1 ефекта е същия,в другите положения просто шумът от вентилатора е по силен и не се чува)
4-то: откъм жабката започва да се чува "дзът-дзът" пауза от няколко секунди ( ~2-5 ) и отново "дзът-дзът" , и така безкрай
и това е цялата дилема , кажете ми сега имам ли проблем или не, от това по ясно колега "спе4елист" не мога да ти го обясняAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение1-во : нагласям температурата от 1-та врътка
2-ро: нагласям на ауто-режим и се чака докато не достигне зададените градуси (може да отнеме доста време,особено сутрин,не е нуждо да казвам защо)
3-то: изключвам режим ауто, врътката се поставя в
положение-0 ( и в положение 1 ефекта е същия,в другите положения просто шумът от вентилатора е по силен и не се чува)
4-то: откъм жабката започва да се чува "дзът-дзът" пауза от няколко секунди ( ~2-5 ) и отново "дзът-дзът" , и така безкрай
и това е цялата дилема , кажете ми сега имам ли проблем или не, от това по ясно колега "спе4елист" не мога да ти го обясня
Comment
Comment